Klantenservice Medewerker

Solliciteer nu

Klantenservice Medewerker

Je creatieve brein loslaten om oplossingen te verzinnen? Genieten en energie krijgen van het helpen van anderen? Solliciteer dan direct!

Full-time · Amsterdam
  • OVER DE FUNCTIE

    Als klantenservice medewerker zorg je ervoor dat je mensen verbind en laat bewegen door de wonderen van sporten. Dit doe je door klanten te helpen met hun vragen rondom onze producten en diensten.

    De werkzaamheden die jij gaat verrichten zijn:

  • Creatieve oplossingen verzinnen om klanten zo goed mogelijk te helpen met vragen over retouren, bestellingen, leveringen, producten etc.

  • Klanten te woord staan via verschillende kanalen: telefoon, live-chat en e-mail.

  • Jij bent er voor de klant, niet voor de sales.

  • Door onze ruime openingstijden werken wij met de volgende shifts, namelijk:

  • Dagshift: 8:45 - 17:00 uur

  • Avondshift: 12:30 - 21:00 uur

  • Zaterdagshift: 8:45 - 17:00 uur


WAT BIEDEN WIJ?

  1. Enthousiaste, sportieve collega's

  2. Een prima salaris (zie salarisindicatie hieronder)

  3. Vakantietoeslag

  4. 24 vakantiedagen

  5. 20% korting op onze eigen merken

  6. Een hybride werkplek

  7. Trainingen

  8. Coaching

  9. Reiskostenvergoeding (€0,23 p/km), óók te voet of op de fiets! 

  10. Pensioenregeling

  11. Aandeelhouderschap

  12. Sportmogelijkheden! (Ja, we sporten graag samen)

WIE BEN JIJ?

  • Je hebt een passie voor sport.

  • Je bent oplossingsgericht.

  • Je helpt graag anderen.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (Dutch speaking and writing is required at B2 level). Voldoende beheersing van de Engelse taal.

  • 24 uur, 32 uur of 38 uur p/w beschikbaar.

  • In de eerste maand werk je nog geen zaterdagen of avonden.

  • Na de eerste maand ben je 1x per week een avonddienst en 2 x een zaterdag per maand beschikbaar.

JOUW PAD BINNEN DECATHLON
In het onboarding traject krijg je verschillende trainingen en aansluitend een buddy om je zo snel mogelijk op het gewenste niveau te krijgen tijdens jouw eerste weken. Ook wordt er aandacht besteed aan jou als persoon. Dit doen we bijvoorbeeld door maandelijks een persoonlijk gesprek te hebben, het maken van een ontwikkelingsplan en voeren van coachgesprekken. Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om verschillende trainingen te volgen.

ONLINE CUSTOMER SERVICE TEAM 
Jij bent straks onderdeel van het customer service team! Het customer service team bestaat uit mensen die elkaar graag verder helpen en 'the extra mile' gaan. Dat is namelijk waar ze constant mee bezig zijn: service naar een hoger niveau tillen. Dit is een team wat intrinsiek gemotiveerd is om service te verlenen en support te bieden. Dat betekent dat ze open staan voor feedback, continu willen verbeteren en groeien. 

FACTS

  • De missie van Decathlon is om mensen te laten verbinden en bewegen door de wonderen van sporten op een duurzame wijze.
  • Decathlon is in 1976 gestart en is oorspronkelijk een Frans familiebedrijf.
  • Onze kernwaarden zijn: verantwoordelijkheid, vertrouwen en vitaliteit.
  • Wereldwijd zijn we in 60 landen actief met meer dan 100.000 medewerker en meer dan 1700 winkels.
  • In Nederland hebben we 22 winkels, een hoofdkantoor (Amsterdam) en een distributiecentrum (Tilburg). In Nederland hebben we ondertussen meer dan 1500 medewerkers.


HOE ZIET HET SOLLICITATIEPROCES ERUIT?

  • Sollicitatie middels je motivatiebrief (CV is NIET nodig!)

  • Assessment

  • Kennismakingsgesprek (video-call)

  • Welkom bij Decathlon!

Heb je nog vragen over deze rol voordat je solliciteert? Mail dan naar hrcrc@decathlon.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.