Zomerbaan: Klantenservice Medewerker

Solliciteer nu

Zomerbaan? Klantenservice bij Decathlon!

Ben jij op zoek naar een coole zomerbaan (juni/juli/augustus) met een fijne werkomgeving (+ kans op verlenging)? Heb je passie voor sport? Ben je oplossingsgericht en wil je graag andere sporters helpen? Dan zoeken we jou!

Full-time / Part-time · Tilburg (of Amsterdam)

OVER DE FUNCTIE

  • Als klantenservice medewerker bij Decathlon zorg je ervoor dat je mensen kan helpen met al hun vragen over onze sportartikelen. Denk aan retouren, bestellingen, leveringen, productinformatie, e.d.
  • Je hebt een afwisselende functie! Je staat klanten namelijk te woord via 3 verschillende kanalen: telefoon (grootste kanaal), live-chat en e-mail.
  • Je doet géén sales: Jij bent er voor de klant, niet voor de winst.
Shifts;
  • We hebben een standaard dagshift (8:45 - 17:00 uur) en een avondshift (12:30 - 21:00 uur). In het weekend alleen dagshift.
  • Optioneel: vanaf je tweede week krijg je de mogelijkheid om andere start- en eindtijden aan te vragen.

WAT BIEDEN WIJ?

  1. Enthousiaste, sportieve collega's
  2. Een prima salaris (zie salarisindicatie hieronder)
  3. 8% Vakantietoeslag
  4. 24 vakantiedagen op jaarbasis
  5. Flexibele start- en eindtijden. Mogelijk vanaf de 2de week en in goed overleg ;-). Mogelijke starttijden: 8:45, 11:00, 12:30, 15:00 of 17:00. Mogelijke eindtijden: 14:00, 17:00, 19:00, 20:00 of 21:00. Je werkt min. 4 uur op een werkdag.

  6. Flexibele werkplek (afh. van hoeveel uur je per week werkt, werk je 1 of 2 dagen p/w op kantoor)
  7. Reiskostenvergoeding (€0,21 p/km), óók te voet of op de fiets! Kom je met het OV? Dat wordt volledig vergoed! 
  8. Pensioenregeling
  9. Sportmogelijkheden! (Ja, we sporten graag samen)

WIE BEN JIJ?

  • Je bent grotendeels in de zomer beschikbaar (juni - aug)

  • Je hebt affiniteit met sport
  • Je bent oplossingsgericht
  • Je helpt graag anderen
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift (Dutch speaking and writing is required). Voldoende beheersing van de Engelse taal.
  • 24, 32 of 38 uur p/w beschikbaar
  • Min. 1x p/week draai je een avonddienst en 2 weekenddagen per maand

    HOE ZIET HET SOLLICITATIEPROCES ERUIT?

    1. Sollicitatie middels je CV en motivatiebrief
    2. Assessment
    3. Kennismakingsgesprek (video-call)
    4. Welkom bij Decathlon!

    Heb je nog vragen over deze rol voordat je solliciteert? Mail dan naar recruitmentcrc@decathlon.com!


    ONS CUSTOMER SERVICE TEAM 

    Aangenomen? Hoera, je bent onderdeel van het Customer Service team! In het begin krijg je tijdens ons onboarding programma verschillende trainingen en een buddy om je zo veel mogelijk te helpen, dus geen zorgen - alles wat jij nodig hebt is een goede mindset! Verder bestaat ons Customer Service team uit mensen die elkaar graag helpen en 'the extra mile' gaan. Service verlenen zit in ons bloed! 

    FUN FACTS OVER DECATHLON

    • Bij Decathlon is het onze missie om zoveel mogelijk mensen te laten bewegen door de wonderen van het sporten.

    • Decathlon is in 1976 gestart en is oorspronkelijk een Frans familiebedrijf.
    • Onze kernwaarden van de klantenservice zijn: verantwoordelijkheid, vertrouwen en vitaliteit.
    • Wereldwijd zijn we in 60 landen actief met meer dan 100.000 medewerkers en meer dan 1700 winkels.
    • In Nederland hebben we 22 winkels, een hoofdkantoor (Amsterdam) en een distributiecentrum (Tilburg), met ondertussen meer dan 1600 medewerkers.



    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.