Het is de missie van Decathlon om mensen te bewegen door de wereld van sport. Dit doen wij door sport zo toegankelijk mogelijk te maken! Vanuit de Decathlon Giftcard dragen wij daar ook ons steentje aan bij. Zo is Decathlon in bijna elke supermarkt en online cadeaukaart winkel te vinden. Inmiddels wordt de cadeaukaart ingezet voor promotie, beloningen en natuurlijk als cadeau!
Als stagiair bij ons in het team partners word jij het aanspreekpunt voor de winkels en word jij de expert op het gebied van mogelijkheden met de gift card! Dit betekent dat de marketing teams, winkels en online teams bij jou terecht kunnen komen voor vragen inzake de giftcard en hoe ze het maximale uit de giftcard kunnen halen.
De opdracht
Samen met het team zal jij ervoor zorgen dat er een duidelijk proces staat voor de winkels waarin zij de giftcard optimaal kunnen benutten. Denk hierbij aan werkafspraken, Giftcard beleid, potentie, kennis en natuurlijk toegankelijkheid. Daarnaast krijg je ook de verantwoordelijkheid om de b2b orders te verwerken, aan te nemen en het proces op te volgen. Het is dus een diverse opdracht waarin je zowel de retail kant in de winkel ziet en daarnaast ook voldoende kennis meekrijgt van de zakelijke markt.
Het achterliggende doel van deze opdracht is ervoor zorgen dat we de waardecreatie van de giftcard nog meer verhogen en daardoor sport nog toegankelijker maken. Natuurlijk is het ook belangrijk om je eigen input te kunnen geven zodat wij samen een succesvolle stageperiode kunnen beleven! Dus alle eigen ideeën zijn zeer welkom.
Verantwoordelijkheden;
Wat ga je leren?
Het team
Het giftcard team is een spin in het web binnen Decathlon. We zijn verantwoordelijk voor advies, expertise en business cases voor alle afdelingen binnen Decathlon. Daarnaast werken wij nauw samen met B2B en Marketplace en zijn we met deze drie business units team partners. Naast de interne werkzaamheden is de Decathlon giftcard uiteraard ook te koop bij externe winkels en accepteren wij ook externe cadeaukaarten.
Werkzaamheden:
Decathlon onthulde eind 2022 haar nieuwe langetermijnambitie om mensen overal ter wereld te laten profiteren van de fysieke, emotionele en maatschappelijke voordelen van sport. Voortbouwend op de waarden van Decathlon - vitaliteit, vrijgevigheid, verantwoordelijkheid en authenticiteit - symboliseert het de missie van de 105.000 teamgenoten van de Groep wereldwijd. Omdat sportbeoefening universeel is, wil Decathlon mensen in staat stellen om sport te beoefenen op hun eigen voorwaarden, ongeacht hun niveau, hun fysieke conditie of hun doelstellingen, en te genieten van de voordelen ervan.
Deze ambitie wordt de komende jaren ondersteund door 5 strategische pijlers die gericht zijn op:
In 2023 zal Decathlon haar evolutie voortzetten om meer mensen in beweging te brengen door de wonderen van sport, met respect voor de samenleving en de planeet. Om dat in Nederland te realiseren moet de organisatie zich blijven ontwikkelen. Het People Team is cruciaal in het realiseren van die ambitie.
Voor de komende jaren wordt het People project opgebouwd rond drie belangrijke pijlers. De eerste pijler gaat over People Operations en services. De tweede pijler richt zich op People Strategy en de rol als business partner. De derde pijler richt zich op People Solutions die worden aangestuurd door de expertisecentra, bijvoorbeeld recruitment, compensation & benefits en learning & development.
Heb je nog vragen? Neem contact op met Mathijs via matthijs.vanviersen@decathlon.com
Solliciteer nu en maak deel uit van ons sportieve en gepassioneerde team bij Decathlon. Samen werken we aan het bevorderen van sportieve prestaties en het inspireren van mensen om een actiever leven te leiden. Sport voor iedereen, dat is waar we voor staan!