Wat een uitdaging! Decathlon heeft miljoenen bezoekers en dit aantal stijgt elke maand. Welke banners, content en producten klanten te zien krijgen en hoe makkelijk ze hun bestelling kunnen plaatsen, is van groot belang voor de klantbeleving en dus ook voor de conversie. Als personalisatie & conversie specialist zorg jij ervoor dat klanten een gepersonaliseerde website bezoeken die volledig aansluit op hun behoeften. Door middel van jouw creatieve ideeën, ben je continu de klantervaring aan het optimaliseren. Jouw doel? Het verhogen van de omzet en klanttevredenheid.
Als specialist ben jij constant bezig met het analyseren van het klantgedrag en op zoek naar verbeteringen. Je zet kwalitatieve onderzoeken op en analyseert feedback van klanten. Deze inzichten zet je om naar A/B testen op het gebied van bijvoorbeeld informatievoorziening, product rankings, functionaliteiten van de checkout of personalisatie. Met jouw kennis adviseer je verschillende afdelingen op het gebied van onderzoek en user experience.
Je bent onderdeel van het Ecommerce - CRO team, en zal veel schakelen met afdelingen als Development, Category Management, CRM, Data en UX/UI. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het personaliseren van de gehele website. Binnen je rol krijg je alle (creatieve) vrijheid om jouw ideeën te testen en door te voeren.
Werkzaamheden;
Bij Decathlon geloven we niet alleen in sport als levensstijl, maar ook in het creëren van een stimulerende werkomgeving waar sportieve collega's graag samen sporten. Werkplezier staat bij ons centraal en we bevorderen een geweldige sport cultuur waarin jij jezelf kunt zijn en jouw passie voor sport kunt delen. Daarnaast bieden wij een:
Decathlon onthulde eind 2022 haar nieuwe langetermijnambitie om mensen overal ter wereld te laten profiteren van de fysieke, emotionele en maatschappelijke voordelen van sport. Voortbouwend op de waarden van Decathlon - vitaliteit, vrijgevigheid, verantwoordelijkheid en authenticiteit - symboliseert het de missie van de 105.000 teamgenoten van de Groep wereldwijd. Omdat sportbeoefening universeel is, wil Decathlon mensen in staat stellen om sport te beoefenen op hun eigen voorwaarden, ongeacht hun niveau, hun fysieke conditie of hun doelstellingen, en te genieten van de voordelen ervan.
Deze ambitie wordt de komende jaren ondersteund door 5 strategische pijlers die gericht zijn op:
In 2023 zal Decathlon haar evolutie voortzetten om meer mensen in beweging te brengen door de wonderen van sport, met respect voor de samenleving en de planeet. Om dat in Nederland te realiseren moet de organisatie zich blijven ontwikkelen. Het People Team is cruciaal in het realiseren van die ambitie.
Solliciteer nu en maak deel uit van ons sportieve en gepassioneerde team bij Decathlon. Samen werken we aan het bevorderen van sportieve prestaties en het inspireren van mensen om een actiever leven te leiden. Sport voor iedereen, dat is waar we voor staan!